Hergün çay kaşıgı ile 1 kaşık veriyoruz iyi mi yapıyoruz kötü mü bilmiyorum daha doğrusu ben razı olmasamda kayınvalidem veriyor bir şekilde bana göre daha 1 günlük bebek birşey yedirirken bi zarar olacak diye korkuyorum. Kaynanam beni fazla takmaz neymiş o 40lı iken çocuklarına herşey vermiş falan fişman..