Merhabalar. Bebeğimiz için özel hastaneye gidiyoruz her ay 250 lira muayene ücreti, arada yapılan başka işlemlere daha fazlaya geliyor tabi. Hastanede bir anne bana Özel sağlık sigortası olduğu için 15 lira muayene ücreti verdiğini söyledi, senede on kere gelme hakkı oluyormuş, toplamda bin küsurlu bir para veriliyormuş senelik. Böyle özel sağlık sigortası kullanan var mı hangi marka ve ne şekilde ödemeli oluyor bizde yaptıralım .