Merhabalar. Benim bebeğim 1 ay 21 günlük. Arada bazı günler kendisini çok sıkıyor ayaklarını topluyor kıpkırmızı oluyor ağlıyor habire. Ama sürekli değil, doğduğundan beri beş altı kere böyle oldu. Bazen öyle olduğu zamanlarda kakasını yapamadığını gözlemledim ama bazen de o ıkinmalarina rağmen kaka düzeni değişmedi. Öyle olduğu zaman kimisi üşütmüştür diyor kimisi karnı ağrıyor diyor, kimisi annenin yediklerinden diyor. Bende son bir haftadır soğuk tüketmemeye çalışıyorum. Soğuk su içmek etkiliyor mu sizce bebeği ? Bir de çocuğun karnı ağrıdığında kakası yeşile döner diyorlar var mı böyle bir şey, arada çok az kısmı yeşile dönüyor çünkü . Bende gaz sancısı olabilir diye düşünüp doktoruna msj attım damla önerdi henüz almadım daha sıkıntılı olursa sonraları alırım diye .