YeniAnneIstanbul aynen öyle ben de bütün gün tv açılmasına karşıyım zaten bına da mecbur kaldım ama ilk 6 ay asla açmadım .ne zaman ek gıda başladı o zaman başladı izlemeye 😅 korkuyordum konuşması gecikir diye oyle soyleyenleri duyunca . Ama suanlık sıkıntı yok ınsallahta olmaz