biimiyomyardimet Bebisimveben marketlerde cam şişelerde satılan günlük sütle yapıyorum doktorumuzda öyle söyledi.. şokun mis markası var bakraçlık süt diye yazıyor çok güzel tavsiye ederim 🌺 kendi yiyeceğimizi normal dışarıdan sütçüden alıyorum
bambiii Bebisimveben ben çiğ sütten yapıyorum , bazı yerlerde satılıyor ben öyle bir yerden aldım. Pastörize süttende olur ama pastörize edilmemiş süt daha sağlıklı.
Hgk Bebisimveben lütfen çiğ süt kullanmayın bebeklerde o kadar riskli ki. Özellikle ülkemizdeki çiğ süt kalitesi maalesef çok düşük kriterlerimiz çok kötü durumda bilimsel açıklama yapıp kafa karıştırmak istemem ama pastörize süt almanız en sağlıklısı hem besin değeri hem de bakteri hücre yönünden
simiyyy Uzmanlar artık çiğ sütü önermiyor analarımız babalarımız zamanındaki organik sütler yok artık pastörize sütten yapın diyorlar. Bende torkunun sütünden yaparım