Aselim_60 bence zararı yok ben kızımda kullanıyorum 4 aylık hala onda yatıyor bazen hareketli artık kayiyo ama bence kullanışlı ben faydası olduğuna inanıyorum kafasının srkli iyi babjeminkini kullanıyoruz yan yattığında belli olmuyo ne kadar ne yöne yattığı diye aldım