hepbahar123 Arkadaşlar aynı ay bu iki.aşı yapılıyor mu ? Eğer yapılmıyorsa menenjit zamanıni kaçırmiş mi olcam ? Bir de memenjit.aşısından çok korkuyorum yan etkisi çok oluyor mu
SemaK hepbahar123 rota zamanı kaçmaması lazım menenjit aşıları için Dr yeniden takvim oluşturabilir 1 2 ay sonra olsa bile sıkıntı olmaz kaçırmazsın. Nimenrix tek doz olduk bişey olmadı. Bexsero 1 doz olduk ateş oldu geçti
hepbahar123 SemaK ayni marka hep burmuyorlar mi ki degisik olmuyor mu her markanınki. Tora da öyleydi
hepbahar123 SemaK iyi iyi o zaman t. Ayinda zaten rota yapildi rr 6 ay da zaten 3 tane galjba devlet aşısı var onu me zaman yapcaz bilmem