Deletedmom737383 Sybabys Evet zaten o aylar için uygun mamadır bizde çok memnunuz kabızlık vs. Yaşamadık kilo aldırımı çok iyi
Nurrr1 Sybabys evet çok memnunum canım herhangi bir sorun yaşamadık hala aynı mamaya devam ediyoruz 😌