Defne50
Benim bebeğimde 2 aylıkken aşı dokundu emmedi hiç mamada yemedi saatlerce aç duruyordu zorla verdiğimide 5 dk içinde kusuyordu uyumuyordu hastaneye gittik acile serum takıldı onun çok rahatladı kuzum bebeğin boyu kilosuna göre veriyorlar zaten canım için rahat olsun. Evde calpol dışında bir ilaç verme beslenemezse yine gel demişlerdi çok şükür iyileşti serum iyi geldi.