Asyameva29 normal doğum mu yapmıştınız. Bende 40 çıkınca gidicem spiral için ama ondan öncesinde kontrolüm vardı dikişler için gitmiştim 40 da gel dedi yine o ara sorarım bende ama benm kanamam öyle kahverengi gibi değil bildiğin adet kanama renginde