Herkese merhabalar, 11 aylık bebeğim yaklaşık 1buçuk aydır yemeyi reddediyor. Çok iştahlıydı, kendisi de yemeyi seviyordu ben yedirirken de yemeyi seviyordu. Şimdi ne yaparsam yapayım sevdiği yemekleri bile yemiyor, tamamen ağzını kitliyor. Tadına bile bakmıyor, günde 2 kez 210cc mama içiyor. Başka yerlerde yedirmeyi denedim, farklı kişiler yedirmeyi denedi, tv açtım, her yolu denediğimi düşünüyorum. Kaşığı gördüğü an ağzını kitliyor ve ne olursa olsun yemiyor, kilo vermediği için doktorumuz vitamin verdi, takviye olsun diye. Sizlerin önerebileceği farklı bir yol var mı diye sormak istedim