Nurrr97 biz sürekli Bepanthol kullanıyoruz ama aşırı pişik oldu ve hala gecmeyince kantaron yağı kullandık hemen geçti. Ama kantaron yağını hazır almadık biz kendimiz yapıyoruz çok iyi gelmişti , hala arada sürüyorum kantaron mucizevi bir şey yaraya, yanığa her şeye .