Ozge1200 ya sleepy bizde de hep aynı oldu. Çişi bile çıkıyordu. Gece bir bakıyordum karnının üstü ıslak. Kıyafet değiştiriyordum gecenin bir vakti bile. Ama primada öyle bie şey yaşamadık çok şükür. Tabi primanın fiyatı aldı başını gitti. Ama sleepyde pişik de yaşadık biz.