Yenianne333333 Kızlar ilk günler sütüm gelmediği için Aptamil 1 mama almıştık. Sadece birkaç defa kullandık. Bebeğim 30 günlük. Mamayı 1 aydan sonra kullanmayın atın diyorlar daha birsürü var bilgisi olan var mı?
Defneee06 @Yenianne333333 evet atmanız gerekiyor 3 hafta diye biliyorum ben süresi daha dolmamış diye vermeye çalışmıştım içer içmez kustu iyiki kusmuş kokusuna baktım kötü kokuyordu aman dikkat edin