Mszrn9678 Bir ay 8 günlük bebeğim var uyuma dışında sürekli ağlıyor neden olabilir çözemedim atak haftasından dolayı mı yada bir yeri mi ağrıyor bilmiyorum bu şekilde yaşayan var mı