Benim bebeğim hiç sevmiyordu şapkayı Bi iki kere denedik dikiş izi çıkıyordu kafasında zaten kafası büyüktü şapkalar da olmuyordu o yüzden hiç kullanmadık. Eldiveni de iki aylıkken çıkardık. Eldiven de çıkıyordu sürekli çorap kullandık hep . 🤣
Ocakta doğdu şu an 6 aylık.soguktu ama evler zaten mecbur yakıyorsun kat kat battaniye sarıyorsun sıcak oluyordu.