Mrb kızlar bebeğim 1 aylık il değişikliği oldu sıcak bir yere geldik çocuğum 2 günde derisi soyulurcasina kıpkırmızı pişik oldu bepantol pudra sudocream kantoron yağı ne sürsem yine ayni sürekli totosunu yıkıyorum ama yine de oldu bunlarin dışında önerisi olan var mi