Meyysaa 3 ogun sicak yemek, abur cubur agziniza surmemek, 3 ogunde de basit karbonhidrat alimini sinirlayip kaliteli proteinle beslenmek (her sabah 4 yumurtayi tereyaginda pisjrip pekmez dokup yiyorum, oglen sebze yemegi veya salata, aksam da genelde bakliyat tuketiyorum), gunde 2 litreden az su icmemek, gece yatmadan 1 kase kuruyemisle birlikte humana icmek. Ve en önemlisi cok sık emzirmek. Bunu 3 aydir duzenli sekilde yapiyorum cok fark var.