12 günlük olduk bugun. Hatay Iskenderunda yasiyoruz 35 40 derece ortalik 😊 bebeği nasil giydirmeliyim, klimayı açıyoruz odanın kapısını kapatmıyoruz havanın kurumamasi icin doktorumuz oyle soyledi . Klima acik halde oda sıcaklıgımız 30 31 oluyor. Deneyimli yaz bebis annelerinden onerileri alabilirmiyim, bebeğim isilik olsun istemiyorum🤷♀️🙈