ygzrope miniktosbagam yaa Ayliz isimli bebeler nasıl oluyor acaba 😂 bana aslında bebekliği sakin uslu bir kız ismi lazım 😂
miniktosbagam ygzrope ayliz hiç duymadım etrafımda ama çok hoş geliyor kulağa 😇 kızım olsa ismini ipek koymayı çok isterdim 🤩
aylizinannesiii ygzrope benim kızımın adı ayliz ay parçası anlamı ve seslenirken filan çok güzel kulağa hoş geliyor
Sezinnur Kusura bakmazsaniz ikisi içinde pek olumlu yorum yapamicam. Şura sanki yön tarif eder gibi. Ayliz de çok zorlama bir isim gibi geliyor kulağa.
ygzrope miniktosbagam ipekte çok güzel bir isim bu sene de bayağı popüler oldu 😇 İpek inci nehir defne hepsi çok popüler şu ara ☺️
ygzrope Masalball ay inşallah oğlumdan yana çok yoruluyorum zaten birde araları 22 ay olacak beni teselli edecek tek şey kızımın biraz uslu uyumlu olması ☺️
aylizinannesiii ygzrope çok güzel huyu maşallah uyur sakin oyuncak oynar benimle gezer her ortama ayak uydurur biraz iki yaş krizleri başladı onun haricinde çok tatlı 😅😍😍♥️
ygzrope aylizinannesiii ay bunu duyduğuma çok sevindim 🥰 valla biz oğlumda 1 yaşında girdiğinden beri 2 yaş sendromu yaşıyoruz diyebilirim 😂