Atahanleon lütfen önce doktorunuza danışın eğer uygun görürse başlatıyor ek gıdaya. Biz de doktor önerisiyle 5,5 aylıkken başladık inanın ilk bir ay sadece tadına bakıyorlar hiçbir şey yemiyor bebekler. Önce sebzeler, yoğurt, meyveler, yumurta, tahıllar vs vs adım adım gideceksiniz. Emzirme dönemine kıyasla çok daha karmaşık bir dönem. Yemeyince de üzülüyor insan ama üzülmeyin 😊