Defnemhuzurum Deletedmom_21 bizim buralarda vardirda kötü yerde ben 1350 ye oturuyom 2 ay oldu geleli
Deletedmom_21 Arassbebek ayy evet malesef ya yana yana kiralik ariyoruz yok hep satilik annemgile de 2 ay muhlet verdi ya