pembehanm bana da geçecek dediklerinde hepsini gebertmek geliyordu içimden geçmiyor işte diye birde akıl veriyorlardı onu yap bunu yap diye çaresizlikten yapmadığım hiçbir şey yoktu 8 9 tane gaz damlası koca karı tarifleri ne varsa denedim yok geçmedi yani en sonunda kabul ettim bu çocuk böyle dedim. O ağlarken bende başlıyordum ağlamaya akşama kadar beraber ağlıyorduk. İnan ki geçti her ayı farklı bir sıkıntısı var gaz bitiyor atak geliyor o bitiyor diş geliyor ama hiçbirisi gaz kadar olamaz çünkü hiçbir tepkisi yok sadece ağlıyor oysa şimdi bir şey söylediğim de anlıyor gülümsüyor tepki veriyor zor olsada keyifli korkma geçecek