5 ay 2 günlüğüz 2-3 gündür karnına vuruyor ağrısı mı var diye düşünüyorum ama gayet mutlu anlayamadım çok tuhaf. Kötü bir şey olmasından korkuyorum randevumuza daha var gider gitmez doktorumuza da sorucam sizler ne düşünüyorsunuz yaşayan varmı normalmiymiş