Gmznr2909 valla ben o 7. ayda anne dedi, 9. ayda baba dedi falan diyenlere inanmıyorum. O aylarda bebekler zaten dede, baba, bebe, mama gibi sesler çıkarırlar. Yani baba dedi diye babasını çağırmamıştır o bebek, yapamaz. Kızım 1 yaşında, anlamlı olarak sadece gel, bide bay bay diyor, yeni öğrendi hadi gidelim kızım dediğinde bay bay diyor el sallayarak. Başka bilinçli kelimesi yok henüz, olmasını da beklemiyorum çünkü çok küçük, bir yaşında çocuk neden konuşsun ki? İlerleyen aylarda yavaş yavaş kelimeler söyler herhalde