Merhaba arkadaslar. Bebegm 1.5 yasında. Hafta sonu bahce var oraya gttk bira serındı usudu sanırm bugun burnu akmaya basladı sürekli akıyor. Uyurkende rahat uyuyamıyor yerkende emerkende. Serim fizyolojıkle acsammı bebekken yapıyordm smdi ne yapablrm