Azros kızıma normal bi mama kaşığı aldım ama kendisi daha çok bizim kaşıkları kullanmak istiyor, tabak desen bitane plastik var gene bizimkilere salça oluyo 😂 bu sabah kahvaltıda çatala batırıp yiyemiyorum diye delirdi kendisi, çatal da benim bu arada 😂