Zynp555 Kızlar sleppy kullanan varmı ? Bezin önünde yeşil uçlu yapışkanlı birşey var o ne işe yarıyor ben hep Prima kullandım hiç bilmiyorum
Aloneeee Zynp555 ped gibi düşünün. Yani pedi çöpe atarken paketine koyup üstündeki bantı paketin üstüne doğru sarıp kapatıyoruz ya o hesap. O popo kısmına gelecek çöpe atarken de o yeşil yeri ucundan çekin dolayın beze
ftsdmrhn Bezi çöpe atarken o bantla sabitleyin diye. Yani bezi yuvarlayıp o yeşil ucu çekerseniz uzun bant oluyo bezde açılmamis lluyo