Merhabalar🌺 bu sene otel fiyatlarının yanına yaklaşılacak gibi değil. Bende eşim ve çocuğumla 2-3 günlük bu tarz evlerde tatil yapmak düşüncesindeyim. Sapanca taraflarında özellikle. Havuzlu olanları oluyor onları tercih edeceğim. Sorum şu daha önce böyle bir deneyimi olan oldu mu? Memnun kaldınız mı? Fiyatları nasıldı? Şimdiden teşekkür ederim 🌺