Oğlum 3.5 yaşında biyandan tuvalet eğitimi. Bi yandan. Hamilelik aşırı yoruldum artık..birde kreşe başladık yeni onun alışma süreci. oğlum çok hareketli durmuyor..bugün annemin telefonunu duvara fırlattı kırdı.. benim telefonu balkona atıyor. Kardeşinin eşyalarını yıkadım alıp balkondan aşağı atmış. Kaka yapıyor altına aldırmıyor..gelip bizi ısırıyor. Sürekli kafamıza ne bulursa atıyor. Ya sürekli konuşarak tatlı dille çözmeye çalışıyorum. Ama şu 2 gündür beni maf etti bağırmaktan artık sesim kısıldı. Çok yoruldum dayanamıyorum bazen nefes almak bile istemiyorum.🥺 Karnimdakini 2 gündür unuttum artık sinirden. Ağlamaktan gözlerim şişti. Sinir krizi geçirip kaç kere tartaklandim.. herşeyi deniyorum durmuyor. Artık yoruldum bilmiyorum napicam yaa. Yaş krizimi bunlar ne önerirsiniz sizin cocuklarda varmı böyle seyelr😔 lütfen yardım edin çok çıkmazdayım.😭