amaaannbeesende doktor bize 2 yaşına kadar çocukların boy uzunluğu konusunda yorum yaapamayiz dedi. Her ay ilerlemesi lazım ama geriye düşerse sorun olarak bakarız dedi. Oğlumda o aylarda o boydaydi ve eşim 9-10 ysina kadar hep yaşıtlarından hatta kardeşinden bile kisaymis sonra ergenlikte boy atmış şimdi 180. Bbende bı ara kafayı takiyordum ama çok sıkmayın caninizi. Erkek çocuklar bir anda atıyor derler gerçekten öyle.