Aysebsra ben tabanliyi 2 yaşına yakın almıştım çünkü yuruseler bile paydak paydak yürüyorlar 🤣tam yürüme 2 yaşında başlıyor gecen sene olur olmaz yerlere giderdi dengesiz yürüdüğü için 🤣bu senede elimi bırakıp anidan koşuyor yakalaya kadar kan ter içinde kalıyorum