Asla tavsiye etmem korkmazi tencerelerim hep kulları rengi attı caydanligim hiç güzel değil
Bide dün de yazdım supurgem bozuldu garantisi iki ay sonra bitecek İstanbul’dan aldım İzmir’de şubesine götürdüm bakmadilar ilgilenmediler hatta adam diyorki aldığın yere git salak süpürge için İstanbul’daki gidiyim ne alaka Korkmaz’ın şubesi sonuçta dün çok bağırdım almiycam bidaha sizden bişey dedim