Kizlar merhaba 9aylik oğlum gündüz bir nebze kendi yatağında ya da park yatakta uyuyor ancak geceleri Aslaaaaaa! Koyduğum an çığlık çığlığa .Basına gelen var mi? Gece uykunun daha ağır basması lazım degil mi ? İki gecedir sıcaktan emmiyor da su içiyor sadece. Nasıl alıştıracağım? Bir akıl verin lütfen 🙏🏼