Oğlum 10 aylık tam.başından beri destek olmadım tutunarak ayağa kalktığında.sıraladığında falan. Özgüven kazandı artık.neredeyse hiç düşmüyor.ama kendini garantiye almadan hareket etmiyor ben de biraz ona güveniyorum😂 bi de neyi bulsa kendine yurume arkadasi yapiyor. Mama sandalyesinin bacaklarini tutuyor surukluyor,yuruyor.zigon sehpalari itiyor ,yuruyor. Bi ellerini birakip yuruse hepimiz rahatliyacagiz 🫣