Ne yapacağımı şaşırdım doğumundan beri böyle yatağa koyduğun 10 dkkası krize girerek ağlıyor bende malesef kucağımda uyutuyorum tek uyusun diyede koymuyorum😭doğrumu yapıyorum sizce 2 ay 7 gğnlğk kucağımda yatmazsa beşikte hiç yatmıyor bu seferde uykusunu alamadığı şöşn krizlerde oluyor🤷🏻♀️