Dikkatli korunun, ben ikinciyi doğurucam çok zor geçti herşey çok zor, doğduktan sonra da çok zor olacak eminim. Bakmayın kardeşi olsun vs diyenlere ben bir ara ruh sağlığımı bile kaybediyordum, inşallah doğumdan sonra daha da kötü olmam. Korunurken hamile kaldım ve herkes baskı yaptı, herkes bakıyor büyütüyor bir psikoloji sende mi var, doğurucaksın tabiki ne olacak vs. Kimse benim duygularımı önemsemedi.