babylove3003 Kizlar aranizda boyle burun acan var mi ben doktorumuzun gosterdigi gibi ve youtube videolarindaki gibi yan yatirip aciyorum ama sanki daha cok tikaniyo burnu kimisi dik tutup aciyo acaba oyle mi acmak gerekiyor?
Bebegimm1 babylove3003 siringayla mi aciyorsunuz bilmiyorum ama bir kere hastanede oyle actilar dik sekilde yapmislardi kucuk tuplerden bahsediyorsaniz ben kafasini yukari tutup yapiyorum diger turlu genzine kaciyor
Simalhale babylove3003 canm benimde bebeğim grip dün fizyolojik serum yazdı doktorumuz dünde kullandım bugünde yan kucağıma alıyorum bebeğimi yüzü yere doğru tazyikli sıkıyorum burnunu gayette açıyor burnunu bebeğim 4 buçuk aylık grip oldu bende gribim oda Bi. An önce iglesse çocuğum mahvoldu 😪😪
Dove babylove3003 biraz once actim. 5 ml siringa Yan yatirip yarisi bir yarisi diger tarafa. Tam acarsaniz rahatlar guzel acmayinca tikanik sea geliyor biraz daha aciyorum
babylove3003 turkan-5 3 aylik oldu. Bir riski yok degil mi gorumcem beynine kacarsa cok tehlikeli filan deei ama doktorumuz oyle bisey söylemedi
kuzeyalii babylove3003 Görümce doktor olsaymış keşke😃Korkutmasına izin vermeyin sizi.Zaten hassas dönemdesiniz.
babylove3003 kuzeyalii o dik tutarak yapıyor yan yatırarak yaparsan beynine kacar dedi ama youtube da izledigim tum doktorlar oyle yapiyo yan yatirarak
Bebegimm1 babylove3003 onu dik sekilde yapiyorlar nette de karsima cikmisti ben dik sekilde gormustum ablamda yegenime de lavaboda dik sekilde yapardi.dedigim gibi bir kere hastanede actirmistim iki hemsire vardi yanimda kucagimda oturur dik vaziyette tuttum hafif kafasini one egdiler o sekilde yapmislardi o gece rahat uyumustu ama ben yapmaya onu korkuyorum dogru sekilde yapmak onemli onu bu yuzden yillardir kucuk tup gibi olani kullanmistim o daha kolayima geliyor
babylove3003 Bebegimm1 kucuk tup olanlar bende kullandim damlatip aspiratorle cekiyodum sizde mi öyle yaptiniz
Bebegimm1 babylove3003 aspiratoru eger burnundakiler akmazda kullanirdim burnuna biraz damlatip elimle 1 saniye burnunu ovalayip ters cevirip yuzu yere bakicak sekilde biraz bekletip akmasini bekliyorum icindekiler burnunun ucuna geliyordu snra mendiliyle de temizliyordum
Simalhale babylove3003 hayır kucağıma alıyorum yüzü vere bakacak şekilde egiyorum siringayla 2 ml bir burnuna 2 ml diğer burnuna sıkıyorum
Bebegimm1 babylove3003 yalan soylemim bazen fazla kaciyor benmki durmuyor sayamiyorum 😂 göz karari elimle sıkıyorum 🤦🏻♀️😂
SevilC babylove3003 canim biz 46 günlüğüz 41. Günü hastaneye yattık sf serumla açıyoruz burnunu yan yatırıp sıkıyorum sonra da otribebe ile kalanı da çektiriyorm cok rahatlıyor