Tulay09 Kızlar bebeğimin başındaki konaklar için zeytinyağı sürdüm beklettim kabardılar birazda ben tırnakla temizledim bıngıldak bölgesinde de vardı ondan sonra bingildagi durmadan atmaya başladı çok korktum bir şey olmuş mudur ilk bebeğim tecrübem yok
Tulker_erm_34 Tulay09 Tırnakla yapmasan iyi olur tarakla nazikçe tarasan yeterli birşey olur mu bilmiyorum benim de ilk bebeğim inşaAllah olmaz Allah korusun
AlyaMerveMina Tulay09 tırnakla yapma benmde oldu bıngıldak bolgesını kazımadım bıraz daha soyulmasınj bekledım atmasına gelince hep atıyor zaten sıkıntı yok
Duruduygu Tulay09 atması normalde lütfen konakları tırnak kazıma vs yapmayın bilmeden benim bebegim konaklarını görseydin aglardın yani her doktor sok oluyordu tabaka halinde çok çektim .. karbonatli su ile bekletip nazikce dişli bir tarakla hafif çok hafif tarama yapabilirsin tabi ben karbonat zeytinyagı corasatin ve mustella konak keremleri şampuanları neler neler 🙄 allaha sükür gecti bitti 6 ay sonunda tamamen bitti
Tulker_erm_34 Tulay09 Acemi anneleriz ama bebekler özellikle bıngıldak bölgesi hassas yapmayın bir daha dikkat edin 🤗
Tulay09 Nasıl bir tehlikesi olabilir bilgi verilir misiniz ir daha yapmam da bir zarar vermis miyimdir
Ebruluhan Tulay09 canm benim de aklıma takılmıştı doktorumuza sordum normal dedi ama o konakları kazımamak gerekiyor zeytinyağı sürüp tarakla nazikçe geriye doğru taramak gerekiyormuş