Veragillerden ya idrar yapark sızlıyorsa altan üşütmüşsünüzdür bilmiyorum yaparmsnz ama biz öyle olunca annem hep eski yöntem bize söylerdi bi kullanmadığınız besi katlayın ütüyle ısotın hafif ılık iken iç çamaşırınız üstüne bırkın bi kaç kez o sürede ypın soğuyunca tekrar yapın geçer inşallah