Caniimyavyumm Günde kaç tane çişli bez çıkardığına dikkat edin. Uyumaması gaz problemi yüzünden de olabileceğinden, uyumuyor o zaman aç diye düşünmek yanıltıcı olabilir. Her huzursuz olduğu anı da açlıktan diye düşünsek, ilk 2 ay sanırım benim bebeğim hep açtı diye düşünmem gerekir. Halbuki sürekli kolik sancıları çekiyordu. Tamamen bez sayısına odaklanın. Diğerleri her ne kadar doğru bir tespit olsa da, bazen yanıltabiliypr dediğim gibi.