Papatya2636 Bigün iltahsızmı bazen çok güzel emiyor bazen inat edip emmiyor krize giriyor neden acaba🤷🏻♀️Gazı hep var
1kiz1oglan- Şuan 9 aylık olmak üzere ve 4. Aydan beri zor zekat emziriyorum kendiliğinden emmek istemiyor ayakta dolaşa dolaşa laf vere vere oyalayarak emziriyorum yada uykusunda bazen 😑 ne zaman düzelir bilmiyorum