lux33 Kızlar dün lcw kidse falan baktım 150 TL nin altında bişe yok biraz pahalı geldi civile gitmeyi düşünüyorum nasıl orda elbise fiyatları falan
Mery103 lux33 civil daha uygundu alt üst takımlar falan vardı 50 liraya elbise falan aldım ama ne kadara aldığımı hatırlamıyorum 100-120 civarındaydı sanırım
gocebebirbayan lux33 civil daha uygun ben hep civil ya da e bebekten alıyorum. Ama Avent biberonlar uçmuş bebeğimin ki kırıldı dün yenisini almaya gittim 280 tl ydı. Onu trendyoldan alacağım
Bebegimm1 lux33 civilden aliyorum bazen fiyatlari uygun olan da var ama bana gore cok seçenek yok gibi urunleri guzel mesela ondan memnunum
BuseBlt lux33 cıvıl ve ebebek LCW dan daha uygun. Dün ebebege gittim indirim reyonu vardı kısa alt üst takımları 30-35 ₺ ye aldım.