8 aylık oğlum 2 aydır hiç kilo almıyor ve 7 kilo alerjik bir bebek olduğu için daha yeni yeni diyet açıyoruz diş çıkardı diye tam 1 ay hiçbirsey yemedi yediğini de kustu 4 aylık bebek gibi duruyor artık milletin agız kokusunu çekmekten bıktım neden bu kadar zayıf neden birşey yemiyor sen yoğurt niye vermiyorsun yumurta niye vermiyorsun felan diyorlar hayır anlatıyorum alerjisi var veremiyorum yasak diyorum sen vermezsen bu çocuk böyle kalır gelişmez diyorlar daha yeni yoğurt verdim çok şukur bir tepki vermedi kızlar gelişir değilmi korkuyorum boyuda çok uzun değil 67 cm 1 ayda 1 cm uzamıs doktora götürdüm diyet açtıgın halde gelişmezse gatstolojiye götür dedi çok üzülüyorum inşallah gelişir ya😞 bu arada 3 kilo doğdu