Kızlar her zaman aldığım sütçüden aldım sütü, hazır yoğurttan maya yaptım daha önce de yapmıştım sorunsuz tutmuştu, süt sıcaktı güzelce mayaladım yaklaşık bir tatlı kaşığı kadar gibidir her küçük kavanoza, baya heybetli bi battaniye sardım. Buraya kadar her şey normal. Teker teker sormayın diye aşamaları yazıyorum. 6 saat sonra baktım hala sıcak ve cıvıktı tekrar örttüm bir iki defa daha baktım hala süt gibiydi, en son yatıcağım zaman artık dolaba koydum kapakları açıktı yaklaşık 11 saat durdular dışarda, sabah erkenden kapaklarını kapattım, bu öğlen baktım kaşık daldırdım hala süt gibi inanamıyorum nasıl olabilir böyle bir şey her hafta yaptigim yogurt hiç görmedim böyle bişey olduğunu duymadım da. İçinde minnacik yogurt benzeri vardı o da heralde içine koydugum mayadir bir gram bile tutmamış. Şimdi 3 litre bunlar ben bunları atamam çope napabilirim bunlarla fikir vermek isteyen var mı? Ekşiyince peynir yapılıyomuş gecen hafta disarda unuttugum için ekşitip çope atmistim annem peynir yapardin ondan bi dahakine bana sor dedi bilmiyodum valla hiç. Simdi bunla napabilirim peynir meynir olmaz da biraziyla çorba yapilir heralde? Ve nerde hata yapmıs olabilirim çok merak ediyorum