Benim bebeğim üç gün önceye kadar çok güzel emiyordu. Şu anda 15 günlük. Saati saatine ve severek emiyordu. Üç gündür emerken çığlık atıyor memeyi bırakıyor tekrar emmeye çalışıyor yine canı yanıyor yavrumun. O ağladıkça ağlıyorum sinirlerim laçka oldu. Neyi var anlamadım. Lütfen yardım edin