Özel hastanede öldü oğlum.oda açtılar sünnet eden doktor ameliyat önlüğü giydirmiyorum kalın bir esofman takım giydir sevdiği bir oyuncak ve emiyorsa emziği olsun demişti doktorun kucağında gitti sünneti 15 dk sürdü bizi almadı doktor ameliyathaneye 15 dk sonra sedyede odaya geri geldi hemen pansumanini anlattı doktor çünkü anestezi gecicek ve ağlamaya başlayacak birazdan dedi tam zaten anlatması bitti başka birşey varmı soracaginiz demeye kalmadan oğlum bastı yaygarayi tamam dedi doktor yüksek ihtimal ilk idrarını şuan yaptı anestezi etkisi geçti gidebilirsiniz 3.gun ve 7.gun kontrole gelin dedi.hastaneye gitmemiş sünnet eve dönüş tam 30 dk tuttu hastane yakındı çünkü hiç yatmadı lokal olduğu için 3 güne dikiş attı 5.gun herşey olması gerektiği gibiydi