KEREM0000000 3 gün önce 1. doz yapıldı bebeğim ancak bugün biraz rahatladı kakasını yapamadı ve karnı ağrıdığı belli uykusundan uyandığı an çığlık atıyodu. İnternetten baktığımda ishal olabilir diyo ama bizde tam tersi oldu
KEREM0000000 Tonrikanne biz de 600 e aldık telefonda sorduk 497 dedi almaya gidince 600 dedi onun için merak etmiştim 😊
Hndealnathn Her iki çocuğumda da yaptırdım hiçbir yan etkisi olmadı.sadece her ikisininde aşıdan hemen sonraki kakalari çok fazlaydı ki doktorları bunu söylemişti zaten başkada birşey olmadı
fadjobe87 Alerjik bebeklere önerilmiyor. Ayrıca alerjiye meyilli bebeklerde alerjiyi erkenden ortaya çıkardığını söylüyorlar