bebesibestie Merhaba canım
Benim kızımda da o aylarda aynı sorun olur gözlerini kaydırıyordu bende senin gibi Googledan çok araştırdım ama o kadar kötü yorumlar vardı ki dayanamadım hemen doktor arayışına girdim Kırıkkale’de olan profesör çocuk doktoruna sorduk bana takip et dedi mutlu olduğunda mı yapıyor yada huzursuz mutsuz olduğunda mı diye takip ettik devamlı gerçekten mutlu olduğunda birşeylere güldüğünde yapıyordu ve uzun sürmedi geçti istersen takip et biraz geçmezse eğer doktora başvurmak gerekir