Aselezgii Kızlar ya kızımın bir böbreği 4 mm ken diğeri 5 mm olarak ölçüldü. Her iki böbrektete ektazi izlenmiştir diyo böbrekte. Bu nedemek oluyo. Doktor korkma bişey yok dedi ama ben genede endişe ediyorum tekrar gidiceğim kalp izlenimi için iki hafta sonra. İkinci gebeliğim. İlk kızımda böyle bişey yaşamamıştım. Başına gelen varmı lütfen cevap verin ?
bossmom Hamileliğimin 6. Ayında aynısını dediler 7. Ayda geçmişti, doğum yaptıktan bir ay sonra yine büyüme belirdi ve 1 ay sonra yeniden geçti şimdi kızım 3 aylık çok şükür herhangi bir sorun yok içini ferah tut canım 💜